Friday, January 1, 2010

Testimoni Pengguna WANISA

Rosni Bt Basir
(Banting, Umur 39, Anak 5) (WANISA Pakej 1)
Baguss ye!!!!!!!! Dah lama saya cari pad yg 'berkebolehan' macam ni. Dahulu 'stain' selalu ada bila hari pertama, kedua kerana pad biasa2 yg saya beli tak dapat menampung 'aliran deras' ketika itu. Dan biasanya saya terpaksa pakai pad 'overnight' walaupun siang supaya rasa lebih yakin bila berada di khalayak ramai. Kerap kali selepas datang bulan pula, saya akan kena kegatalan . Tak boleh tidur malam, rasa nak garu je! Alhamdulillah dengan penggunaan WANISA, kadar serapan 3 kali ganda dari biasa dan gatal-gatal pun dah hilang!

Norliana Bt Mohd Akhiar
(Sijangkang, Umur 28 tahun, Anak 4)(WANISA Pakej 1)


Saya telah menggunakan WANISA selama 3 bulan. WANISA telah melancarkan perjalanan haid saya dan menghilangkan senggugut dan simpton sebelum haid. WANISA mempunyai daya serapan yang berkuasa 3 kali ganda dari biasa. Kalau sebelum guna 5-6 pad sehari, kini bila guna WANISA hanya 3 pad sehari. Saya juga guna pantiliner yang menyerap dengan berkuasa untuk mengawal lebihan lembapan (keputihan).

Ja'aronah Ahmad Razali
(Banting, Umur 43, Anak 5)(WANISA Pakej 1 & 2 )

Saya baru sebulan menggunakan WANISA. Pengaliran darah sangat lancar. Juga mengetatkan otot faraj, tidak berbau dan gatal-gatal hilang. WANISA senang dibasuh.

Zalina Bte Zakaria
(Klang, Umur 36, Anak 3) (WANISA Pakej 1)

WANISA selesa dipakai dan senang dibersihkan, rasa segar kerana kurang bau dan sentiasa rasa kering dan tidak rasa gatal. WANISA sangat bagus untuk semua wanita peringkat umur.

Roziah Bt Hashim
(Shah Alam, Umur 24) (WANISA Pakej 1)

Saya telah menggunakan WANISA selama sebulan. Selepas menggunakan WANISA saya dapati haid cepat habis. Saya rasa kekeringan walaupun haid pada hari pertama dan kedua. Selain itu apa yang paling seronok adalah WANISA boleh mengelak bau hanyir semasa membasuh.

No comments:

Post a Comment